Grafika użytkowa

    ANIMACJE REKLAMOWE

    Intro autopromocyjne.

    Przykład animacji serii zdjęć wykonanych smartfonem. Pomysł na tę kompozycję narodził się po wizycie w galerii sztuki, gdzie prezentowany były obrazy Rembrandta. Zainspirowała mnie głęboka czerń tła, która mocno wyeksponowała namalowany obiekt. Projekt wykonany w module Fusion programu DaVinci Resolve.

    Promocja szkoleń online.

    Przykład animacji serii zdjęć znalezionych na freepik.com. Oszczędna w formie, dynamiczna animacja, promująca sezonową obnizkę cen dowolnego produktu. Jest ona przykładem efektu jaki daje nawet prosta ale dopracowana koncepcja. Projekt wykonany w module Fusion programu DaVinci Resolve.

    Materiał promocyjny wyświetlany na targach.

    Przykład montażu materiału filmowego oraz animacji wykonanej na potrzeby promocji produktów firmy Decare. Projekt wykonany w module Fusion programu DaVinci Resolve.

    Animowana belka na potrzeby strony produktowej na Facebook’u.

    Przykład krótkiej animacji wykonanej na potrzeby promocji produktów firmy Decare na Facebook’u. Projekt wykonany w module Fusion programu DaVinci Resolve.

    Reklama autopromocyjna.

    Przykład prostej kompozycji wykonanej w module Fusion programu DaVinci Resolve.  Aby zmaksymalizować przekaz bardzo oszczędnie potraktowano elementy graficzne. Czysta kolorystyka i dynamiczna muzyka podkreśliły to założenie. Reklama wykonana na potrzeby promocji kursu, który odbywa się na Collegium Civitas.

    Kartka świąteczna dla Merlo Polska.

    Przykład prostej kompozycji świątecznej dla Merlo Polska wykonanej w module Fusion programu DaVinci Resolve.

    Reklama autopromocyjna.

    Przykład animacji powstałej w bardzo krótkim czasie wykonanej w oparciu wyłącznie o zdjęcia.

    Kartka świąteczna dla Gold Commerce.

    Ta realizacja jest przykładem prostej, eleganckiej animacji wykonanej na potrzeby promocyjne w mediach społecznościowych dla Pracowni Złotniczej Gold Commerce.

    Kartka świąteczna dla Eniro Polska.

    Bardzo krótki termin realizacji tego projektu wymusił wykonanie prostej animacji. Praktycznie jest to animowany zapis pomysłu, który został zaakceptowany przez Dział Marketingu Eniro Polska.