Klęczące kobiety technika witrażu Klęczące kobiety, technika witrażu, podświetlenie LED Ideą tego oświetlenia był mój obraz olejny „Klęczące kobiety”. Zamieniłem farbę olejną na szkło witrażowe. Ta technika jest doskonałym środkiem do tworzenia świecących form przestrzennych. Połączenie szkła z polerowaną miedzią daje efekt ekskluzywnego oświetlenia. Wymiary: 60 x 60 cm
Siedząca kobieta z fioletowym kwadratem technika witrażu Witraż, szkło klejone, podświetlenie LED Szkło jest bardzo wymagającym materiałem, kruchym i trudnym w obróbce. Wymaga precyzji i zdecydowanych ruchów. Te ograniczenia powodują, że projekt musi mieć uproszczoną, syntetyczną formę. Prezentowana praca jest jedną z cyklu “Kobieta”. Wymiary: 60 x 60 cm
Leżąca kobieta witaż, szkło klejone Witraż, szkło klejone, podświetlenie LED Prezentowana praca jest jedną z cyklu “Kobieta”. Szkło daje pewną zamkniętą formę wyrazu artystycznego. Tutaj nie da się już niczego “podmalować”. W przeciwieństwie do malarstwa, pośrednio, to ono decyduje o czym będziemy “opowiadać”. Size: 60 x 60 cm
Portret Izy technika olejna na desce Olej na desce, platynowa polichromia Przed kilkukrotnym zabejcowaniem deski przykleiłem dekorację kwiatową z płatków platyny. Następnie, drewniane tło zabezpieczyłem woskiem bitumicznym. Na koniec, namalowałem postać modelki. Zależało mi, aby portret miał pozytywny, ciepły przekaz. Z tego powodu, najwięcej uwagi poświęciłem na kompozycję, dobór kolorów i ich zestawienie. Elementy składowe…
Portret Ewy technika olejna na desce Technika farby olejnej na desce, srebrna polichromia. Portret Ewy swoim charakterem nawiązuje do popartowych ilustracji z zeszłego wieku. Na zabejcowana deskę nałożyłem srebrną polichromię. Połyskliwość srebra osłabiłem poprzez nałożenie wosku pozłotniczego (bitumicznego) na obraz. Prosty motyw kwiatowy, nawiązujący do dekoracji tkanin z lat 70-tych XX w., oraz użycie pastelowych…
Wszystkie Moje Idee tusz na płótnie Technika tuszu na płótnie przyklejonym do deski, srebrna polichromia. Tło zostało namalowane płaską plamą. Jednak poprzez proste elementy geometrycznej dekoracji, osłabiony został jego ciężar. Głowa modela wyłania się z mocnego cienia. Spokojna w wyrazie twarz i jej statyczne ułożenie dają poczucie „zatrzymania”. Ten moment jest ilustracją wewnętrznej iluminacji, którą…